Äckel päckel


                               

Ja fy och usch "äckel päckel" säger jag. Melisa biter naglarna för fulla muggar. Titt som tätt har hon fingrarna i munnen och biter på sina naglar. Visserligen finns en positiv sak med detta, om man nu kan hitta något. Jag slipper klippa naglarna. Men nu kommer hon och säger till mig att det gör ont i fingret.

Inte så konstigt när hon biter så mycket på naglarna. Till slut finns där liksom inget mer att bita av....
Jag har bestämt mig!!!
Idag skall jag kila in på apoteket för att se ifall de fortfarande säljer "Stopp & Väx".

Väl värt ett försök i varje fall :)
Har någon nagelbitare eller föredetta ett annat tips så tar jag tacksamt emot det.

Kommentarer
Postat av: annah

oj redan en nagelbitare! stop o väx finns nog kvar o det borde funka för d smakar ju urk. hade sånt när ja va nagelbitare. alltid varit det i perioder men nu går ja ju o fixar naglarna på salong med förstärkning så då biter jag inte.

2009-12-09 @ 20:20:06
URL: http://glitterflickan.blogg.se/
Postat av: Petra

Använde själv sånt, men tuggade ändå. Det finns kvar. Robin har jag inte klippt naglar på många år. Inte ens fötterna. Usch... Får nog köpa sånt vi oxå tror jag. Lycka till.

kram

2009-12-10 @ 18:04:49
URL: http://pepa77.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0