En drömresa


                   Jag och Melisa på Sturup flygplats, strax innan vi skulle boarda planet.


Efter att ha varit 15 år som ett gift par, var det för oss viktigt att fira den på en av de platser som vi länge velat besöka. Både jag och gubben är väldigt intresserade av den Egyptiska historien som sträcker sig flera tusen år bakåt i tiden. Där en hel del av historien fortfarande finns kvar som sevärdigheter.

Att göra en resa ner till Egypten var en väldigt pirrig känsla i magen. Men den riktiga pirriga känslan kom först när vi flög över Sinai bergen. Jisses kan jag bara säga vilken känsla man hade i magen :O

Smilet som man fick på sina läppar syntes nog lång väga:)


                  Bild taget från flyplans fönstret när vi färdats halvvägs, ca 2 ½ timme.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jättefint kort på dej o Melisa

2009-12-26 @ 12:32:00
URL: http://johannas-mamma.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0