*Nattåget* det nya mysiga favorit plagget

Här har man varit i farten och tagit sig an det nya ekologiska nattågs tyget ifrån Jofotex. Vilket underbart mjukt tyg och vilka härliga färger. Melisa fick sitt nya set på sig idag till dagis. Hon som de senaste dagarna  bara velat vara prinsessa på dagis. Ville knappt ta av sig setet igår kväll. Imorse ville hon ha på sig setet och smilade åt fröken när overallen åkte av. Undrar ifall fröken såg hennes nya set*hahaha* :D.



                                  

Detta set fungerar kanon som ett underställ, till flicka,pojke eller en liten bebis. Eller matcha tröjan till ett par jeans eller en brun/orange muddkjol. Jag har inte fått mina namnlappar än. trodde de skulle komma redan i fredags och nu är det en ny vecka och onsdag. Fortfarande inga namnlappar*suck*. Så ni som väntar på era beställningar kommer att få kläderna skickade så fort jag kan sy in dessa "SveaMys" lappar.

                                                          

Detta ekologiska set kostar 249 kr, vill man bara ha en tröja så kostar den 130 kr. Leggings med resår i midjan är lite dyrare och kostar 140 kr.

Kommentarer
Postat av: Petra

Så fint!!!!!

2009-11-05 @ 09:25:00
URL: http://pepa77.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0