Pool dykningar (semesterbilder)


Kylan är här och man längtar bort till värmen. Nu börjar Egypten resan närma sig med stormsteg. Bara drygt 1 månad kvar :)

Mängder med bilder från Turkiet resan som vi gjorde för drygt 2 månader sedan är kvar på hårddisken. Jag tror jag tog drygt 500 bilder...

Kategorin Alanya/ Turkiet 2009 kändes en aning tom. För när man skall titta tillbaka på sina semesterbilder eller visa upp dem för släkten och vännerna när man inte är hemma. Då är det ganska bra att man har dem på sin blogg.
Så här kommer en hel del inlägg med bara bilder och väldigt lite text, från vår 2 veckors solsemester resa i augusti.

                                             
                                               Serkans pool dykningar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0