Presenten från gubben var en .........


                                                       

Gubben vet vad jag gillar och när han vill ge mig den bästa presenten så vet han precis vilken. Här kommer en bild på min allra första iphone och ni, jisses vilken teknik som gömmer sig innanför skalet på denna manick :O

Jag har inte orkat pilla eller gå igenom allt, men sakta och säkert så kommer orken tillbaka. Förutom att vara angripen av virus så har jag nu fått så jäkla ont i höften. Kände av en liten molande värk redan dagen efter bröllopet. Men idag var det så jag haltade. Skall man ha bekymmer med hälsan så är det väl lika bra att allt kommer på en gång...eller?!

Lite bilder på min nya tekniska pryl :)

                 
    
              
Jag lovar att lägga upp bilder som jag tagit med kameran.
Jag har en direkt länk till Facebook på skärmmenyn, så de första bilderna lär hamna där :)

Kommentarer
Postat av: jeanette

Nu blir jag avis på dig Vinnie.

2009-11-24 @ 03:09:27
URL: http://snackalagom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0