Presenter


Idag fyller maken år, så vi har ätit en smaskig rosa prinsess tårta. Presenten till honom var lite svår att komma på. Han har 2 akvarier och det största akvariet fick en ny pump :)

Inne på Hornbach hittade jag en stark pump till honom. En Juwel 1500 som han blev riktigt glad över. Mina 2 äldsta barn köpte två ciklider till honom. Han fick även dyra chokladpraliner från mig i en vacker ask. Lite dekorationer till akvariet. Så nu har han lite pillejobb framför sig med sina akvarier.


                                                  

Jag skämde även bort Melisa idag...Att göra det någon gång gör väl ingen skada? Jag shoppade inne på BR, det var ju rea*hmm*. Jag skall lägga upp en bild imorgon här på bloggen för att visa vad hon fick. Upskattat var det och jag rekommenderar denna  leksak varmt. För hon har lekt i över 5 timmar med väldigt lite pauser :)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Den leksaken måste jag köpa till Johanna om dom håller sej sysselsatta så länge..haha, vet ju inte ens vad det är än...

2009-11-17 @ 08:53:58
URL: http://johannas-mamma.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0