Rörigt och stökigt!

Så kan man kalla vårt hem för just nu! Kostym, skjortor,byxor, klänningar och skor i massor...som hänger lite här och var. Sen att man ställer sig och gör en middag mitt i sina nattpass också som tog ca 2 timmar, gör inte oredan härhemma mindre! (Det blev jättegoda kåldolmar till middag idag.)

Vi skall på ett stort bröllop i Danmark imorgon. Så just nu har vi lite kaos här hemma. Förutom detta så har vi varit tvungna att flänga runt i affärer för att hitta de rätta smyckena som skall matcha. Strumpbyxor och den rätta behån. Samt klämmor som man skall ha i sina frisyrer. Jisses inte konstigt att man just nu har det stressigt på HÖG nivå.
Ett par skor fick bytas ut till ett par andra som passade min äldsta dotters klänning bättre.
Klänningen jag visade upp för ett tag sedan, som blev beställt till mig, den fick ersättas med en ny beställning. Den var på tok för stor!

Nåja vi överlever och vi kommer ha det så himla kul borta i Danmark och lär inte vara hemma förrän sent på natten. Så när ni andra sitter vid frukost bordet lördagmorgon, så ligger vi allihopa och snarkar djupt. Med en aning onda fötter efter allt dansande:)

                                           

Kommentarer
Postat av: Supermom

Oh vad spännande! Du måste sätta in lite bilder på er sen... iklädda era vackra bröllopskläder.

2009-11-14 @ 12:10:31
URL: http://mimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0