Småtjejers pool glädje











Ordentligt insmorda med skydd för huvudet, som ibland åkte av. Lekte Melisa och hennes kusin Alena timtals i och runt poolerna.

Sättet tjejerna hoppar på eller tar sig upp ur poolerna är läckra:)

Att ta bilder på små hoppande och badande tjejer är inte det lättaste. men bilderna blir oftast väldigt bra. Jag älskar att titta på fotografier och då tittar jag på allt i en bild. Att skumma igenom en bild är inget för mig. Däremot kan jag lätt rata en bild som är suddig...



Kommentarer
Postat av: annah

helt underbara semesterbilder, man blir sjukt ressugen!!

2009-11-11 @ 21:01:26
URL: http://glitterflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0