Söta klänningar från H&M


H&M´s vinter katalog trillade ner i brevlådan idag. Blev så himla sugen på dessa små söta klänningar. Melisa är just nu inne i en prinsess period, där hon fått för sig att när man är prinsessa så är det klänningar man skall ha på sig.

Mjukiskläder går bra, men när hon skall leka prinsessa då skall mjukskläderna av:)

Så varför inte inhandla söta gulliga klänningar från H&M , till väldigt bra pris då? Perfekt som juklapp tycker jag. Fast en av klänningarna skall hon ha på sig på Julafton.

Ni som inte fått katalogen, klicka er in på deras hemsida. För jag tror dessa klänningar kommer att gå åt i ett nafs!!!

En bild på Julaftons klänningen som jag precis beställt:

                         
Denna lila volangklänning kommer att hamna i ett paket. Perfekt att ha på sig på Nyårsafton :)

                    
Hello kitty med en matchande söt kjol, hamnar också i ett paket.

          


Kommentarer
Postat av: annah

hihi exakt samma guldklänning har jag beställt åt tindra, så fin!

2009-11-11 @ 20:53:09
URL: http://glitterflickan.blogg.se/
Postat av: jeanette

Den blåa klänningen är helt underbar. Jag kan sakna prinsesse tiden faktiskt. Julia skulle alltid ha klänning, den ena sötare än den andre.

2009-11-12 @ 12:58:19
Postat av: Katarina

Jag vill oxå ha en DOTTER :-( det finns alltid så fina kläder till töser

2009-11-12 @ 13:32:01
URL: http://ina73.blogspot.com
Postat av: Petra

Önskar så jag hade en tös...

2009-11-12 @ 17:38:11
URL: http://pepa77.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0