Tik Tok Ny musik i min Mp3


Ke$ha med låten Tik Tok en låt som börjat spelas på radion nu.
En låt som jag tror kommer bli en riktig pina:)
Texten hakar man på ganska fort och plötsligt går man runt och nynnar tiktok hela tiden.

Inte hört den ännu? Klicka igång videon bara.



Femma på Billboard listan är denna kille med låten "Whatya say". En ny och ganska mysig låt för oss som gillar R&B.



Mariah Careys Obsessed är också en favorit låt just nu.
Videon är inbäddad men finns att lyssna på här --->"Obsessed"<--- .

Kommentarer
Postat av: Elsa :)

Jag hörde den första gången när jag skulle kolla på ett videoinlägg :P



görs?:)

2009-11-05 @ 19:40:06
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0