Vibrator på en mascara?


Idag tog jag mig en tripp bort till Marknads börsen som ligger vid Nydala i Malmö. Här säljer de mängder med olika saker, allt från begagnat till nytt. Smink, kläder, tekniska prylar och porslins grejer. Försäljare som har sin egen lilla bod, där de säljer sina prylar.

När jag går dit så strosar jag inte runt bland allt vimmel av människor. Utan jag vet precis var jag skall gå. In mot smiknbodarna, här står försäljarna tätt nära varandra och säljer i princip samma grejer. Smink, parfym, skrivarpatroner, rakhyvlar med mera. Allt är nytt och till ett billigt pris får man det senaste inom sminkvärlden.

Vad jag var sugen på att testa var den nya mascaran från Maybelline, med vibrator. Jag betalade 60 kr för denna mascara och den är säkerligen mycket dyrare i affären!

                                              

Väl hemma så testade jag den, om jag tyckte den var bra? Hmm jo, fransarna blev långa och fina. Men själva vibrator grejen fattar jag inte riktigt vad den är till för. Jag upplevde den som en ögonfrans kittlare, för den kittlade rejält när jag målade fransarna:)

Så hos mig kommer vibratorn vara avstängd när jag målar mina fransar med denna mascara!


Något annat nytt som jag köpte var en foundation med en roller. Väldigt lik den man använder för att måla köksluckor och väggar med, fast i en miniatyr storlek då :)
Den var riktigt lätt att använda och man målar väldigt lätt över sina mörka ringar under ögonen, ett härligt ålderstecken*usch*... Andra fulheter som man vill dölja som finnar elelr pormaskar, de döljs lätt när man rullar över dem med denna foundation. Priset jag betalade för denna foundation var 70 kr, i affären kostar den 165 kr.


Helt klart en ny smink favorit hos mig!


Kommentarer
Postat av: Petra

Ha ha.. Vibrator??? Nej det förstod jag inte. Men roller verkade ju smidigt. Inte behöva bli kletig på fingrarna. :-)

2009-11-02 @ 10:37:13
URL: http://pepa77.wordpress.com
Postat av: Petra

Skulle gärna vilja se era ciklider, vad ni har för några. Sambon tycker detta är kul, med ny hobby. :-)

2009-11-02 @ 11:44:37
URL: http://pepa77.wordpress.com
Postat av: Lisa

Oj, trodde det skulle vara svårt att applicera med den? Hur funkar det runt näsan och så?

2009-11-02 @ 13:58:40
URL: http://findmytwin.blogg.se/
Postat av: annah

vibratorn är väl för att böja fransarna mer.

men du, kunde ja få beställa ett par änglasmycken av dej? en grön och en röd skulle ja vilja ha :) du får maila mej info eller nåt...

2009-11-02 @ 22:01:51
URL: http://glitterflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0