Besök hos Bockarna Bruse


Tyckte synd om gubben härhemma som mått riktigt dåligt!! Han har knappt fått någon sömn de senaste 2 dygnen, så som han hostat och haft ont när han andats. Melisa och jag gav oss iväg ut för att låta gubben få vila ut, utan att behöva ha oss stimmande omkring härhemma.

Vi tog en tur bort till Almvik för att besöka djurgården. Men alla djuren var ute förutom den enorma suggan. Den var Melisa livrädd för, suggan stånkade och frustade , så Melisa drog mig i armen och ville ut därifrån:)

Uppe på en kulle inte långt från oss, betade de 3 Bockarna Bruse. Vi tog lite kvistar från en buske och kallade på dem. Melisa var lite rädd för dem och klättrade bara på staketet innan de kom fram till oss. Kvistarna fick jag ge dem, det ville hon inte. "Mamma de kan bitas", sa hon!

Här är lite svart vita bilder från Almvik:








Kommentarer
Postat av: Weronica - Med Livet Som Insats

Vill du synas på min blogg? :) kom in och anmäl dig!

2009-10-08 @ 23:56:58
URL: http://weris.blogg.se/
Postat av: Katja

Åh vilka underbara bilder! Ha en fin söndag!

2009-10-11 @ 08:21:18
URL: http://lyckligaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0