*Blog Awards 2009* mitt hemliga projekt

Det har snackats en hel del om vilka världsartister som skall delta i Blog Awards 2009. Jag kan avslöja om vem den ena världsartisten är. Det är en hon och hon skall även delta i kvällens fredags final i Idol:

                                                         JORDIN SPARKS

                  


Jordan Sparks gästade Nrj:s morgon show med Knappen & Hakim imorse och där avslöjade hon sitt deltagande i Blog Awards. Försa hon sig eller??!!   :O


Mitt hemliga projekt är en klänning som jag hållt på att sy till Sibel, som är grundare till MalmoStreetStyle.

(Sibel är inbjuden till Blog Awards)

Het är väl bara förnamnet på klänningen, men har man figur och kan bära upp den snyggt (och är våglig)så tycker jag absolut att man skall ha den på sig! Jag utgick ifrån ett grundmönster på en tight klänning med långa ärmar och polokrage. Sibel hade en hel del ideer och jag försökte rätta mig efter hennes önskemål. SVÅRT var det väl inte. Men PILLIGT??!! "Så in i norden"!

Vi satt till 02.00 inatt för att försöka slutföra den. Sista stygnen på klänningen, blev gjorda 11.25 idag. Hennes tåg till Stockholm skulle gå 12.05. Nu återstår lite prydnader som skall hänga ifrån axelvaddarna, som är sydda utanpå klänningen. Jag kommer att få mailat ett slutresultat från Sibel under helgen.

Här kommer i varje fall en bild på en klänning som nästan är klar, Sibel fick snällt ställa upp på en bild. En helfigursbild på Sibel med en färdig klänning kommer att visas upp i bloggen, jag lovar :)








Kommentarer
Postat av: annah

ohh va SNYGG!!!! fasen vad duktig du är!!!

2009-10-16 @ 22:48:40
URL: http://glitterflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0