En underbar bukett


Igår kom min mamma och hälsade på och hade en underbar höst bukett med sig.
Jag var tvungen att ta bilder på buketten.

Visst är blommorna vackra!!?


Till barnen hade hon köpt varsitt biokort laddat med 200 kr, perfekt nu när det är höstlov:)
Jag har även fått en massa änglar från min arbetskamrat som jag tänkte lägga upp här på bloggen.I somras fick jag många änglar som jag sålde slut ganska snabbt i min andra blogg.

Försäljningen av änglarna går oavkortat till Barnonkologens avdelning i Lund.
Den som gör dessa underbara skyddsänglar, är en mamma som har en cancer sjuk dotter på 9 år.

Jag kommer att lägga upp bilder på änglarna under dagen, så håll utkik! Perfekta att ge bort som födelsepresent eller som julklapp. Melisa bär sin lilla skyddsängel i ett silverhalsband runt halsen.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vilken underbar bukett!

Min lilla skyddsängel har jag hängt på handväskan:-)Hoppas att det kommer säljas många änglar.

2009-10-26 @ 14:03:47
URL: http://johannas-mamma.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0