Ett riktigt *myspys* set för barn


                             

Här kommer lite apor. Den gula visade jag upp tidigare i bloggen. Här kommer en bild på det hela setet som min arbetskamrat Ingrid har beställt. Melisa gillade den gröna tröjan med bruna apor så jag sydde ett set till henne med. Den gula aptröjan är sydd i en vidare modell. Medan Melisas gröna aptröja är sydd i en tightare tröjmodell.


                             

                             

Två härligt *myspysiga* set med tillhörande velour muddbyxor i brun färg. Desa tyger kommer ifrån JNY design.

Priset för ett av dessa set kostar 225 kr. Men det finns inte så mycket tyg kvar! Maila mig på
[email protected] eller skriv en kommentar härunder om ni är intresserade.

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Åh, vilka underbara kläder.

:-)

2009-10-31 @ 18:54:33
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0