Frissan är verkligen en skön avkoppling



Imorse var jag och äldsta dottern hos frissan. Så himla skönt det var att bli ompysslad i håret. Det blev folie slingor och uppklippt hår och en sned lugg som jag tror jag kommer att trivas med ett bra tag framöver:)

Aylas hår färgade jag igår kväll, frissan tyckte att det blev en fin färgning. Ayla valde att klippa upp luggen hon med och klippte sina toppar. Det blev riktigt fint på henne trots att hon inte klippte så värst mycket. Jag valde en mörkröd slinga tillsammans med en ljus slinga som smälter in ganska fint i håret. 

Jag ville inte klippa mer än jag kan sätta upp håret i en tofs när jag känner för det. Att sedan få läsa skvallerblaskor, modetidningar och dricka en kopp kaffe under tiden är pluset över i:et :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja visst är det härligt! Ska försöka få tid i ikväll o färga mitt!

2009-10-29 @ 09:27:36
URL: http://pepa77.wordpress.com
Postat av: Jossan

Känns så lyxigt att bli ompysslad sådär!

2009-10-29 @ 10:15:06
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0