Gårdagens inköp från IKEA


Har inte haft ork att sätta mig framför datorn förräns nu. Jag hade lovat igår att lägga upp bilder på gårdagens lilla inköp från den nyöppnade IKEA här i Malmö. Så här kommer lite bilder.

När jag besöker IKEA så vill jag alltid köpa servetter och batterier. Även om plånboken nästan är tom så känns detta lilla köp bra. Man har fått shoppa lite. Servetterna och batterierna följde med mig hem igår:)



Något jag inte sett ifall IKEA haft tidigare, är denna rulle som även finns i vitt. 1,5 meter lång rulle för 49 kr som man kan klä skåpshyllor och bestickslådor med. Nu har jag lite jobb att göra under helgen.



Dessa te sorter har jag helt missat om de tidigare har funnits där?! Testar just nu rabarber och vaniljsmak som är riktigt god. Ett nytt mikrolock i denna härliga limefärg hamnade också i shoppingpåsen.




Dessa två härliga träskålar som är ganska rymliga kommer att användas flitigt både som salladskål och som chips och popcorns skålar. Endast 59 kr för en, billigt tycker jag.Helt klart det köp jag blev mest nöjd med :)



Tog inte bilder på den frysta chokladkakan, 2 för 50 kr och delicatobollarna 13 kr styck. Sifferkexen, är det något nytt hos IKEA? Dem skall Melisa få knapra på till helgen.

Kommentarer
Postat av: Petra

Hoppas du får bättre tur med salladsskålarna. Min gick sönder så det läckte i botten. men annars älska jag den. kanske man skulle våga prova en ny. :-)

2009-10-23 @ 09:30:54
URL: http://pepa77.wordpress.com
Postat av: Petra

Är deras batterier bra förresten?

2009-10-23 @ 09:31:13
URL: http://pepa77.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0