Inbjuden till Bloggawards!


Ja inte är det jag....*avis*?? Njae egentligen inte, men jag är himla GLAD att Sibel är inbjuden!!!

Fick veta nu ikväll, att mina barns kusin Sibel har fått en inbjudan till bloggawards. Hon har ordentlig koll på vad som är inne och ute i klädväg.

         

Hon håller i hemsidan MalmoStreetStyle . Här lägger hon upp färska bilder av dagens outfits ifrån malmö Stad, med hjälp av en fotograf. Hon fångar in personer som vandrar omkring nere i City, med snygga outfits och hon lyckas även fånga in en del bloggare och modeller också.

Har ni inte besökt sidan tidigare, så tycker jag definitivt att ni skall göra det.


Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Det låter superbra! :)

Allt är helt okej med mig. Trött och hängig och fasar inför skolan imorrn :p



Ja jo du har helt rätt. Tror inte alla orkar kommentera :p skrev det som en kul grej bara ;D För att veta vem som läser :)



Kramis

2009-10-11 @ 22:03:29
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Katarina

Vad kul. Då håller vi tummarna för henne

2009-10-12 @ 11:25:30
URL: http://ina73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0