Kanon bra film för en sprallig 3-åring

                                                  

I eftermiddags rullade vi bilen ner till Entre´, bilen var full av barn som skulle gå på bio. Jag och Melisa skulle titta på Spöket Laban som var ungefär 45 minuter lång. Lagom lång för en sprallig 3- åring.

Jag måste  erkänna att jag var ganska nervös inför biobesöket. Sist hon och jag gick tillsammans för första gången var i somras, då skulle vi se på Ice Age 3. Jag tror vi hann se typ 20 minuter och sedan vägrade Melisa sitta längre. Under dessa 20 minuter så stod hon upp och sa hej till de som satt framförö oss i salongen, hon kikade bak på tjejen som skrattade HELA tiden. Hon vände sig snett bakåt för att titta på killen som pratade högljutt.

Men idag så satt hon HELA tiden. Inte en enda gång reste hon sig upp, tittade bakåt på någon eller blev störd av andra. När filmen var slut så sa hon : Nu kommer det snart mer mamma...hahaha nädu gumman nu är filmen slut och vi måste gå ut:)

Alltså en kanon bra film för en sprallig 3-åring!

Serkan såg UPP (Disneys nya), med kusinen och en klasskompis. Yildiz såg Fame tillsammans med andra kusinen. Alla filmerna som vi gick på började ungefär samtidigt. Medan jag och Melisa väntade in de andra så strosade vi omkring i Entre´(Malmös nya stora shoppincenter).

Filmen handlar om: 

Laban och Labolina vill ge mamma och pappa Spöke en fin present. Men de kan inte komma på vad de ska ge dem. Allt de hittar är antingen något som de själva gillar eller som mamma och pappa redan har. Till slut kommer de på den perfekta gåvan. Fast de kan inte själva leverera presenten...

Det visas 6 olika små avsnitt totalt om Lilla Spöket Laban under biobesöket.


Kommentarer
Postat av: Katarina

Tack för tispet, tänkte gå med Philip på den. Men visste inte om det är värt att gå på den. Men nu vet vi ;-)

Hoppas att ni får en trevlig helg

2009-10-30 @ 10:33:16
URL: http://ina73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0