Kommentarer direkt ner i papperskorgen


Jag uppskattar kommentarer, men till en viss GRÄNS!!!

                                              

Kommentarer som "Hallå hur är det idag, besök min blogg", spamm kommentarer "där man skriver in sin egen bloggadress i ett kommentarfält typ 35 gånger", eller "hej besök min blogg jag har en designer tävling" eller andra tävlingar på G undanbedes i denna blogg.



Har ni inget att kommentera angående mina inlägg, så gör er INTE besväret att kommentera alls!!!
Jag har precis kastat "onödiga" kommentarer i papperskorgen, total slöseri av min tid .....


                                                    
                                            

Kommentarer
Postat av: Emma

Kan inte annat än o hålla med, o lika illa är det med kommentarer som "jag kan fixa en ny design åt dig" - vadå, skulle det vara nåt fel på den jag har? :O



Hittade hit via nybloggat, förresten, ifall du undrar vem jag är. :)

2009-10-20 @ 09:18:50
URL: http://irrelevant.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan!

Fin blogg du hade och rolig läsning =)

Kika gärna in på min.

Kramar

2009-10-20 @ 13:06:45
URL: http://claramalviinaa.blogg.se/
Postat av: Petra

Sånt får inte jag. Fast å andra sidan så är det bara nära o kära som har min adress. :-)

Kram kram

2009-10-20 @ 15:39:40
URL: http://pepa77.wordpress.com
Postat av: Michayla

Hej!!



Kolla min blogg ;-)



Skämt å sido.. så får inte jag heller såna inlägg. Bara för att du är så poppis ;-)



Jag har överlevt svinvaccinet.. Hoppas jag iaf..



den kändes och precis som för de flesta har jag nu ont i armen men ingen fara så länge jag inte rör den ;-) eller någon annan rör den ;-)



Sprutan kändes som sagt men tror det gjorde mer ont när Mio drog bort plåstret så det är ingen fara.. Blödde rätt mkt vilket va bra så ssk tyckte lite synd om mig ;-)



idag är jag lite febrig å trött.. ingen fara men ska jobba 6:45-19:45 imorgon så hoppas det ger med sig..



Ska du ta sprutan??



Önskar dig en TREVLIG HELG!!

Kram

2009-10-23 @ 16:17:05
URL: http://michayla.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0