Minimalt med sömn


Gick på första nattpasset igår med vetskapen att morgondagens sömn inte skulle bli lång. Jag har ett utvecklingsamtal nere på min äldsta sons skola kl.12.40 idag.
Han går första ring och det är första samtalet sedan han började gymnasiet, så det vill jag inte missa!


                                           

Men vad jag inte visste var att sömnen skulle bli kortare. Jag hade ställt in klockan på 12.00, men blev väckt redan 10.45. Grannarna håller på att få sin lägenhet renoverad och jag tror de höll på att borra upp hela golvet. Trots öronproppar i vart öra och gömd under ett tjockt täcke, så både hörde och kände jag vibrationerna från maskinerna.

Sitter här med en STOR kopp kaffe och försöker piggna till så jag inte ser allt för trött ut när jag skall på utvecklingsamtalet.
Imorrn är Melisas dagis stängt pågrund av planeringsdag, hur jag skall lösa det  återstår att se??!! Som sagt minimalt  med sömn denna veckan.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0