Nya favoriter i min Mp3

Äntligen en låt som jag fastnat för när det gäller Beyonce. Hennes "Halo" och "If i were a boy"var inga favoriter direkt.
*Sweet Dreams* har landat i min Mp3 och är en klar favorit!





David Guetta feat. Akon med nya hiten "Sexy B****". Titeln är väl inte den bästa, men låten den gillar jag. Akon är en av mina favoriter och det mesta han rör vid blir en hit.



Akon och Whitney -O- Vilket sång par och vilken MYSIG låt. Lyssna och hör själva:)



Fler favoriter har jag, men just dessa är heta och nyinkomna väl värda ett blogginlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0