Nysydd klänning


Igår förmiddag satte jag mig bakom symaskinen och sydde en klänning med stjärnor till Melisa.




Tyget är himla mysigt och klänningen blev väldigt uppskattad :)
Även idag skulle hon ha på sig sin nya klänning. Denna klänning kommer att hamna på min hemsida SveaMys.se Tänkte arbeta med hemsidan under helgen så den blir klar innan söndag.

Priset för denna långärmade velour klänning, hamnar på 130 kronor.
Det går även bra att beställa velourklänningen här via min blogg.
Maila mig då på [email protected] även vilken storlek ni önskar.

Jag håller även på med ett hemligt projekt,som har att göra med Veckorevyns Blog Awards 2009 att göra som sänds på tv på lördag. Tänkte avslöja lite om det under kvällen.

                    NYFIKEN?

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja nu blev jag nyfiken! :-)

Söt klänning. Liknande tyg finns på en tröja på KappAhl. Svart botten med petrolliknande blå färg på stjärnorna. Så fin.

2009-10-15 @ 13:15:14
URL: http://pepa77.wordpress.com
Postat av: annah

underbart tyg! har kikat igenom din blogg och försökt läsa ikapp mej. jätte fina bilder från er resa och grattis till melisa i efterskott, nu har vi små 3-åringar minsann hihi

2009-10-15 @ 13:58:53
URL: http://glitterflickan.blogg.se/
Postat av: Kristina

Hej Vinnie!

Jag pratade med Märta idag om dom där lapparna att sätta på kläderna. Hon skulle höra med sin dotter var hon fått tag på dom. Jag kommer träffa Märta på måndag igen så förhoppningsvis vet hon då.

Vilken underbar klänning! Och vilken underbar fotomodell :-)

2009-10-16 @ 17:53:45
URL: http://johannas-mamma.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0