Outfit från Blog Awards 2009


Fick mailat bilder ifrån Sibel som var med på Blog Awards galan igårkväll.

Jätte kass kvalite på bilderna, får be henne om bättre bilder sedan. Här är min mans systerdotter Sibel i den heta klänningen som jag sydde på i 2 dagar efter hennes önskemål. 


                                                                Visst blev hon läcker!!!!


                                

Jag gissar på att MalmoStreetStyle kommer att ha en del bilder från gårdagens festligheter att visa upp.

Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Det var ett kort, fint, fodral men det gör ingenting på en ung vacker tjej :-)

2009-10-18 @ 16:01:22
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess
Postat av: J.

Snygg klänning!

2009-10-18 @ 23:40:02
URL: http://alwaysthai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0