Skyddsänglar säljes



Mamman till en cancersjuk flicka på 9 år, har gjort dessa underbara skyddsänglar. Pengarna går oavkortat till Barn Onkologen i Lund. Hitills har hon tjänat in tillräckligt med pengar så avdelningen har kunnat få in både X-boxar, spel, kylskåp, mysbelysning och en stor fototapet. Allt för att dessa svårt sjuka barn skall kunna få en drägligare tillvaro när de tillbringar en stor del av sin tid inne på sjukhuset.

Dessa skyddsänglar kostar 60 kr/styck, med ett kuvert och porto så blir kostnaden totalt 69 kr.

Skyddsänglarna kan användas som en berlock på ett armband, ett hängsmycke på ett silverhalsband eller som ett mobilsmycke. Varför inte ge bort smycket som en present eller en julklapp?

Skriv en kommentar härunder vid intresse eller maila mig på min msn: [email protected]. Alla änglarna som jag har finns på bilderna härunder.






Kommentarer
Postat av: annah

jag skulle gärna vilja ha ett par stycken nu igen :) vill ge en till min syster som fyller 45 och en kompis som fyller 35. den ena med grön pärla och den andra ljus rosa...

2009-10-27 @ 20:56:40
URL: http://glitterflickan.blogg.se/
Postat av: Kraaam/Åsa

De är så himla fina.

Köpte av Galenmama i somras. En vit ängel - den bar jag som halsband på bröllopet.

Ska tipsa fler och hoppas att många många handlar dessa.

Vilken eldsjäl till mamma som kämpar så för att göra det så bra som möjöligt för barnen på sjukhuset.

Stor eloge till henne!!!

2009-10-28 @ 09:16:56
URL: http://kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0