Snart skall jag krypa ner under täcket

                                


2 nätter avklarade och nu är jag ledig en hel vecka. Gick av kl. 07.00 och skall alldeles strax lägga huvudet på kudden. Men någon lång sömn blir det inte. Lite över 11 skall gubben väcka mig.

Han och jag har nämligen en date vid middagstid. Skall avslöja lite senare vad vi skall göra:)


                                                    
Jag har även en träff med influensa vaccinet idag. Jag har hela dagen på mig fram till kl. 22.00 för att få mitt vaccin. Vårdpersonalens tur att få sin första spruta.

                                           Nojjig inför sprutan??...**hm**, jooo det är jag:O

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja nojjig är jag för att Philip ska få den på tisdag, men den härjar redan på hans dagis NU.. hmmmm

2009-10-13 @ 09:21:28
URL: http://ina73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0