Sveamys nysydda mys set för barn

              


                               

                                    Klicka på bilderna för att se dem i stort format


Sydde klart ett set igår kväll som kommer att hamna på min hemsida
SveaMys . Sidan har dröjt lite och kommer först på söndag att fungera. Men redan nu kan man beställa detta mys set här via bloggen. Ett set som passar både kille och tjej. Givetvis mudd byxor till små killar istället för en mudd kjol :)

Tröjan är unisex och det skall vara mitt motto med SveaMys. Att alla tygerna jag har skall passa kille som tjej. Melisa fick sitt älg set på sig nu imorse och jag var ju tvungen att be henne posera lite grann. Detta set kostar 225 kr och sys upptill stl. 104, storlekar därefter kommer att kosta 20 kr extra /plagg eller set. Det går åt mer tyg och tid till att sy större plagg.

Jag har detta som en hobby och kommer inte kunna beställa in mer än max 1-2 meter av vart tyg.Vissa tyger är väldigt dyra och då blir det max 1 meter. Vill man ha ett plagg uppsytt till sitt barn från mig så är det ett plagg som inte alla andra har. Det var därför jag valde att börja sy till min lilla tjej. Samt att alla kläder jag syr skall hålla LÄNGE! Tygerna jag syr i har alla förtvättats och krymper inte.

Om ni vill beställa något av plaggen jag sytt så skriv bara en kommentar härunder eller maila mig på
[email protected] 
                                                   
                                        




Kommentarer
Postat av: Kristina

Åh, nu kom det mer kläder. Beställer en älgtröja också i 98, den var så fin :-)

2009-10-30 @ 11:16:10
URL: http://johannas-mamma.babyblogg.se
Postat av: Kristina

Gömde tillägga att hon är så underbar er lilla Melisa :-)

2009-10-30 @ 11:17:35
URL: http://johannas-mamma.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0