Vilket inneväder!

Vaknar vid halv 9, hela rummet är i ett mörker. Jag hör hur det regnar och vinklar persiennerna, jisses det verkar ha öst ner mycket under natten.
Idag är det verkligen ett inneväder!!

Jag har sovit som en stock, la mig innan 22.00 och fick sova ut.
Tog kameran och fotade en bild på dropparna som avslöste varandra på fönstret.



På himlen hänger det tunga gråa moln som antagligen kommer att hänga där hela helgen.

Trist för dotterns skull. Hon skall åka till Liseberg ikväll, bo på ett hotell, äta en god frukostbuffe för att sedan tillsamammans med hennes "girlfriends" bege sig mot Liseberg.
Visserligen kommer en av tjejerna ha med sig regnjackor till alla, men jag hoppas ändå att molnen inte hänger över dem på söndagen.

Här hemma klampar Melisa omkring med sina "prinsess skor" ala falska Dior skor, köpta i Turkiet under semestern.
På sig har hon sin kjol med spets och söta tröja med en rosett över bysten, hon säger hon sig vara en "liten prinsessa":)

En bild på hennes glittrande skor, visst är de tjusiga?!


Kommentarer
Postat av: Mimia

Godmorgon!

Här är också alldeles grått och regnigt! Hoppas dottern får kul på Liseberg i alla fall... :)

2009-10-03 @ 10:17:31
URL: http://mimia.blogg.se/
Postat av: Kristina

Ja det var minsann riktiga prinsess-skor, jättetjusiga :-)

2009-10-03 @ 15:53:49
URL: http://johannas-mamma.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0