Är man MÅNGA i familjen så.....


Nu sitter jag här och skall vänta mellan 14-18 på en leverans. Gubben och jag beställde en ny maskin till hemmet i fredags *smilar STORT* :D

Inte så att gubben smilar direkt men jag gör det. Ovasett om det är en ny dator, symaskin eller en ny TVÄTTMASKIN så gillar jag allt nytt inom hemelektronik...tekniska saker då!

En ny tvättamskin skall installeras och den "gamla" söndriga (knappt blivit 4 år*hmmm*) skall returneras. Torktumlaren returneras även den. Jag kan säga så här:
Att INDESIT tvättmaskin och tumlare som skulle vara så himla bra SUGER KOTTE!! Ursäkta uttrycket men så bra som OnOFF snackade om dessa maskiner stämmer INTE.

Nu har båda två gjort sitt och att köpa nya grejer få hit gubbar som säger sig veta vad felet är och sedan hittar typ 5 andra fel. Då hamnar väl kostnaden lika högt som att köpa en ny!!
I varje fall så har vi slagit till på en tvättmaskin som rymmer hela 9 kg.
Dyr var den men nu håller vi tummarna att denna maskin håller i minst 5 år.

Denna maskin har fått fin kritik och så här ser den ut LG F1403FD :)


   




Kommentarer
Postat av: Petra

Härligt!

Väntar på att vår ska gå sönder, så jag får skaffa en ny med större kapacitet. Är såld på de svarta maskinerna jag!

Betalningen är gjord nu!!!

Kram

2009-09-21 @ 15:54:49
URL: http://pepa77.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0