Nu är det snart dags

Imorrn är det kalas dags och vi skall ha huset fullt med gäster.
Minstingen i familjen fyller hela 3 år på måndag!!!
Jisses, inte klokt så fort tiden går...

Vi måste baka och förbereda inför morgondagen och jag har även ett projekt som ligger i tyghyllan och väntar på att slutföras. Hinner jag bli klar idag så skall jag visa upp vad jag sytt till lilltjejen.
Dyrt var tyget, men så himla sött!

Känner snart hur det snurrar i skallen, allt som måste göras. Glasstårtan till stumpan skall snart hämtas.
Jag lovar att ta en bild på tårtan. Imorrn skall gubben iväg och hämta gräddtårtan.




Jag får leta i skafferiet och se vad jag finner för något och vad som saknas till allt som skall bakas. Valnötter till en god nötkaka skall bakas. Cupcakes tänkte vi med göra. kanelbullar älskar alla och en morotskaka kanske också får plats på bordet.

Paket inköpen till lillan är klara, de skall bara packas:)
Hujedamej...nu känner jag stressen komma krypande*hahahaha*.


Kommentarer
Postat av: supermom

Ett skoskåp är precis vad jag ska inskaffa... fast det blir i nästa månad! Nu gör jag om resten först...



Ha en bra dag!

2009-09-26 @ 12:27:21
URL: http://mimia.blogg.se/
Postat av: Petra

Lycka till med allt! Ni hinner nog klart! Grattis grattis!!!

2009-09-26 @ 14:06:54
URL: http://pepa77.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0