Ny cykel höll inte mer än 1 vecka

Förra veckan gick jag och min dotter Ayla in till Coop Forum för att köpa en cykel.
Hon kikade runt och valde tillslut den blå cykeln från märket Cycletrack Exclusive City.

Cykeln kostade 3495 kr men har man ett medlemskort så hamnade priset på 2695 kr.

Igår ringde hon mig
från sin mobil och berättade att hela hållaren till pedalen lossnade när hon cyklade!!!!
En cykel för den summan som bara håller i en dryg veckas tid. Vad är det för kvalite????

Snart skall jag bege mig ner till Coop med cykeln*GRRRRRR*......


 

                           *Bild på cykeln och den söndriga pedalen*

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Gud vilket gulligt kort du har på din header!

2009-09-23 @ 13:07:29
URL: http://vildasmamma.blogg.se/
Postat av: jeanette

Precis den cykeln va jag på väg att köpa för jag tyckte den va så fin, men vilket skit. Tur att det inte hände nåt när hon cyklade.

2009-09-24 @ 02:14:36
URL: http://snackalagom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0