Nysydd Babuska väst till lilltjejen


Efter ett besök till Stoff & Stil kommer man ALDRIG ut därifrån tomhänt! Jag hade med mig lite Babuska tyg som är dubbelquiltad och lite ljuslila snedslå. Köpte även ett mönster på en jättesöt väst. Efter att röjt ännu en dag i trädgården och sått nytt gräs på utspilld ToppDress. Så ville jag genast in och sy en väst åt Melisa.

                                                        
                                                          Så här blev resultatet!

             

                                                                    

                                               
                                               Om någon är sugen så syr jag gärna upp fler.

Kommentarer
Postat av: Sanne - bloggdesigner

Hej!

Jag lottar ut en gratis bloggdesign i min blogg just nu. Låter detta intressant? Välkommen att kika!

2009-09-13 @ 21:01:35
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Postat av: jennie

fin blogg, spana gärna in vår och kommentera lite :D

2009-09-13 @ 23:41:03
URL: http://jennieerika.blogg.se/
Postat av: Petra

Fint du fått det här. Kul med nytt utseende o så.

Grattis till din nya blogg. Kan man ha lösen på vissa inlägg???

Kram kram

2009-09-14 @ 14:47:03
URL: http://pepa77.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0