Pirater på väg !

                                   *SKEPPOHOJ*

Pirater på väg till Alingsås.....



Ett färdigsytt set i stl 92 samt en pingvin tröja är på väg till lilla Philip i Alingsås.

Katarina, jag hoppas han kommer att bli supernöjd med det set jag sytt. Melisa älskar sin pirattröja men nu har hon endast en i kort modell. Så jag får allt sätta mig och sy en långärmad till henne med:)

Besök gärna min hemsida om någon är nyfiken på vad jag mer har sytt eller vill beställa något klädesplagg.

                                                     CoZykidswear



Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag gillar verkligen pirattyget, ska bli så kul att få ge honom den på sin födelsedag. Jag är helt övertygad att han kommer bli nöjd. Han älskar sina andra tröjor

2009-09-26 @ 11:53:25
URL: http://ina73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0