Rinnande näsa

Usch och fy säger jag för denna natt som gått. Jag har sovit så himla dåligt!
Vaknade flera gånger inatt och störde mig massor på näsan.Har den inte varit täppt så har den runnit.

                                

Jag cyklade en hel del igår och kan erkänna att då hade jag jeans jackan öppen och bara en tunn tröja under.
Om det nu är det som är orsaken eller att jag åkt på ett litet förkylningsvirus?!

Nu är jag pigg  och näsan har skärpt till sig, det varken rinner eller är tilltäppt:)

Min äldsta dotter köpte sig en ny cykel i förrgår som är riktigt snygg. Igårkväll jobbade hon efter skolan som simlärare.
Jag tycker det börjar bli fort mörkt nu om kvällarna, så hon fick sällskap av mig hemåt. Lite extra cykling för min del men motion är ju nyttigt, eller hur?!:)

                   

Just det ja
!!! Jag beställde en glasstårta till Melisa som snart fyller 3 år. Valde en bild på Mimmi och Musse Pigg som är hennes disneyfavoriter just nu. De två skall få pryda glasstårtan:) Så här kommer den att se ut, fast med annan bild då.
Kika gärna in på "GLASSFABRIKENS" hemsida, de har väldigt fina tårtor!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Åh, vilken fin tårta. Ska kika in lite på hemsidan också och se utbudet.

2009-09-17 @ 15:37:05
URL: http://johannas-mamma.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0