Sharm el Sheikh


Vadå resfeber??!! :D

Den 17/12 firar jag och gubben 15 år som gifta. Den 16/12 sätter vi oss på ett plan och åker ner till Egypten för att fira ORDENTLIGT!
Vi bokade för ett par timmar sedan resan och Sharm el Shejk i Egypten lockade mest.

Det kommer bli en tripp till Sfinxen och de magiska pyramiderna under veckan som vi är borta.

Jag har dock 1 problem
, jag har inte bett om ledigt från jobbet:O... Vi landar i Sverige den 23/12 och då skall jag redan ha jobbat 2 nätter. Får hoppas det löser sig:)

     

                                                  *En bild från hotellet*



Kommentarer
Postat av: jeanette

Åh vad härligt. Det blir Gran Canaria för mig och Julia.Till Puerto Rico ett lugnare ställe. Bokade också i dag.

2009-09-22 @ 02:10:09
URL: http://snackalagom.blogg.se/
Postat av: Petra

Underbart!!! Egypten låter härligt. O jag gillar att se på historiska saker. Ledigheten går säkert igenom. Håller tummen. Kram kram

2009-09-22 @ 08:54:40
URL: http://pepa77.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0