Sommarens höjdpunkt *Ny kategori*


Resan till Turkiet var utan tvekan sommarens höjpunkt. Att vi valde Alanya var dels för att vi varit där innan. Dels för att jag ÄLSKAR sandstränderna och jag måste även erkänna att det röda tornet, borgen och fästningen lockar mig enormt dit.

Vetskapen om att där funnits pirater som levt där och att man kan se fästningen där de levt.

Kleopatra som vandrat med sin älskade, den romerska Antonius nere vid stranden. Stranden som hon fick i gåva och som än idag har namnet Kleopatra stranden är ju så himla ROMANTISKT.

Vi bodde precis utanför Alanya i Konaktepe, som har en härlig sandstrand, där vi badade en hel del. Ett litet kollage på storebrossan som ville gräva ut en liten sandpool till lillasyrran. Han lyckades och vågorna fyllde den lilla poolen efter ett tag. Men när han också ville sätta sig i poolen som var lite för liten för 2 stycken.

                                           Gjorde lillasyrran en HÄRLIG min:D




 

Kommentarer
Postat av: jeanette

Härligt collage på ljuvliga ungar.

2009-09-21 @ 11:18:05
URL: http://photogalen.blogg.se/
Postat av: Kraaam/Åsa

Hej - såg att din andra blogg är lösenordskyddad. Är det självvalt? Tänkte på att du kanske valt att stänga ner den när du gjort en ny men inte velat radera den.

Ska jag i så fall ta bort den från min lista och ersätta den med denna?



Kram Åsa

2009-09-21 @ 11:58:43
URL: http://kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0