Sugen på lite mer trafik till din blogg?


Jag har precis upptäckt ett nytt sätt att få nya läsare/besökare till min blogg.
Hur bra det funkar återstår att se.

Sugen på att testa?
Isåfall klicka er in på denna länken!

            *Viraltrafik*


          Svenska bloggtoppen: Modeblogg, mammablogg, pappablogg, gratisblogg, reseblogg... Finns din med?

Nu har jag även registrerat bloggen på *bloggtoppen*.

Blogglistan ännu ett sätt att få lite poäng samt besökare till din blogg.
Intresserad? Klicka bara på länken så kommer du dit!
                  
                   Blogglista.se 

                   Blogglista.se

                 

MER TRAFIK fungerar och här har jag varit medlem ett bra tag.
Det finns 3 olika nivåer. Jag är på nivå 3 och här hamnar man när ens vänner tipsar sina vänner att bli medlem.

Inte medlem än? Klicka in på denna länken och bli medlem, det kommer garanaterat sätta fart på din besöksräknare!!! "MER TRAFIK"

Kommentarer
Postat av: Petra

Fin fina bilder!

2009-09-17 @ 15:40:06
URL: http://pepa77.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0