Trädgårds arbete

Hade inte alls tid för bloggen igår. Jag och lilleman höll på och röjde i buskarna. Att där fanns skräp visste jag men blev förvånad över alla fimpar som landat i buskarna. Speciellt när ingen i familjen är rökare!!

*Gissar på att förbipasserande kastat in fimparna!*

 En strumpa och 2 stora plastpåsar,samt en massa ogräs var andra fynd:)

Rent blev det och snyggt!! Vi var iväg i Hornbach och köpte nya höst/vinter blomster till krukorna. En massa säckar med jord samt pinnar för att avgränsa gräsmattan från rabatten. Nu hette dessa pinnar något speciellt men det glömde jag*hmmm*...



Alldeles strax skall vi bege oss iväg till Svågertorp för att köpa Toppdress till gräsmattan. Mer jobb i trädgården återstår. En bild på en av krukorna med mitt lilla blomarrangemang hanns med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0