Vaccination *hmmm* ??

Det kliar i näsan och jag nyser en hel del. Tröttheten har kommit över mig, blir trött av att bara dammsuga!!!
Förkylningsviruset har slagit till rejält och jag fick sjuka mig dessa 2 nätter som jag skulle jobba.
Har värk i skallen lite till och från.
Jag skall inte klaga, det finns andra som har det 1000 gånger värre.....


                                             

När jag ringde jobb för att sjukanmäla mig, fick jag förfrågan som alla andra fått på jobb.
Om jag vill vaccinera mig mot influensan. Det första jag frågade var, vad de andra på jobbet hade sagt. Alla utom en hade sagt JA attt de ville ha vaccinationen. Jag är skeptisk till sprutan och vill helst veta hur de andra har reagerat på sprutan innan jag får den!!
Jag svarade i alla fall JA till sprutan men rent ÄRLIGT, jag vetitusan om jag tar den!!!!

Jag hör till dem som jobbar inom hälso och sjukvård så vi skall vara bland de första som får sprutan.
Någon som tänker ta sprutan mot svininfluensan?

Nu skall jag strax krypa ner i sängen, men tänkte läsa lite bloggar. Tog en bild på Melisa som satt koncentrerad och ritade cirklar med sina kritor:)

   


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag är oxå fundersam över sprutan o eventuella biverkningar...

2009-09-21 @ 10:24:30
URL: http://pepa77.wordpress.com
Postat av: jeanette

Halloj Vinnie.

Precis som du så ska jag avveckla min bloggspace och bara satsa på blogg.se. Fast jag ska ha två bloggar där i alla fall. Länkar till den nya som blir en "vardags"blogg om vad som händer. Den andra är ju bara foton och väldigt lite ord.

Nej jag ska inte ta sprutan....

Mvh Jeanette

http://snackalagom.blogg.se/

2009-09-21 @ 11:23:36
URL: http://snackalagom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0