Vackra klänningar till billigt pris


När min svägerska var här i söndags så tipsade hon om en hemsida med enormt vackra klänningar till ett billigt pris. En del av klänningarna kommer ifrån England.
Eftersom vi är bjudna till ett stort bröllop i Danmark i november så blev vi väldigt nyfikna.

Efter att tittat i 2 dagar så har vi nu slagit till. Det blir nya klänningar till tjejerna i familjen.

                     Här är klänningen som jag beställt till Melisa.
                             Klänningen kostar 329 kr.


    


          Klänningen som jag beställt till min 14 åriga dotter Yildiz.
                   Priset för denna klänning 599 kr.


Ayla valde en väldigt vacker tärnklänning som kostar 895 kr.


Här kommer klänningen som jag valde. Jag som inte trivs så värst bra i klänningar.
Jag är mer en "finbyxa och kavaj med snygg blus typ" :)
Valet stod mellan en röd eller svart klänning. Tycker svart klär mig bättre.
          Priset för klänningen hamnade på 599 kr.




Vart har jag då fyndat dessa vackra klänningar?!
In på Halens och skriv i deras "sökmotor" klänningar, så dyker de upp.
Nu lovade de att klänningarna skulle dyka upp i mitten på oktober.
Hoppas nu de håller vad de lovat!

Kommentarer
Postat av: Claudia

söt blogg! =)



allt väl med dig?

2009-09-29 @ 18:37:23
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Mimia

Åh vilka fina klänningar! Ni kommer att se ut som prinsessor...

2009-09-29 @ 20:59:26
URL: http://mimia.blogg.se/
Postat av: Kristina

Vilka underbara klänningar!

2009-09-29 @ 21:14:32
URL: http://johannas-mamma.babyblogg.se
Postat av: jeanette

Snygga klänningar alla fyra, men Melisas lilla klänningsbakelse är nummer ETT.


Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0