Brazil Jack en REN besvikelse!!!!!

Ett evigt elände har vi haft härhemma med förkylningar, hosta och feber. Under en helg fick jag vara hemma för att ta hand om Melisa istället för att jobba. Gubben var sjuk och hade ingen ork alls att ta hand om henne, så det fick bli vård av barn 2 av mina 4 nätter som jag skulle jobbat. De resterande två nätterna gick bra att jobba för då var det måndag och tisdag och då har dagis öppet.

Vi hade bestämt oss för att gå på Cirkus innan oavsett om jag jobbade eller ej. HSB hade köpt in en föreställning på eftermiddagen och den tiden passade ju bra även för en nattarbetare :) Nu var det år och dagar sedan jag gick på cirkus. Så detta skulle bli lika spännande för både mig som för Melisa.



Sockervadd måste man väl ha när man besöker Cirkus?
Det var första gången Melisa fick en egen sockervadd, den köpte vi innan cirkusen började. 
Jodå jag var förberedd på klibb. Hade en ny ren nerblötad wettex trasa i en plastpåse i väskan;)



Clownerna var helt klart en favorit. Dock blev inte bilderna superbra, då jag hade Melisa i mitt knä och försökte samtidigt ta en bild. Ingen extra blixt på och mitt korta objektiv monterat...



Akrobaterna var jätteduktiga och modiga. Här var det full rulle när de var igång:)

Men sedan när, har man en paus efter 45 minuters program???? En paus som enligt speakern skulle vara på 15 minuter blev drygt 25 minuter lång. Vilken 3 åring vill sitta still då?Om man inte köper något som fyller munnen?? 

Ett försäljnings trick enligt mig. Ett FULT sådant. Barnen fick för en peng rida runt i ringen på ponyhästarna och det verkade som om killarna som styrde hästarna, tävlade om vem som skulle dra in mest pengar. För här gick det fort att åka ett varv på ponyhästens rygg!!!

Clownen fyllde sina händer med en massa ballonger och popcorn och godis ropades upp att man kunde köpa. Nä *usch* sådant gillar INTE jag :P
Här åkte cirkus besöket långt ner i betygen. Jag ger baske mig inte mer än ETTA och något nytt Cirkus Brazil Jack besök blir det inte fler gånger!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Tråkigt att cirkusen var ett sånt fiasko.

Tittade på cirkusbiljetter här om dagen men efter din recension så får det bli ett biobesök eller besök på badhuset istället.

Trevligt med en uppdatering i bloggen, jag är in dagligen på din blogg för att se om det kommit nya inlägg :-) (är själv urusel på att blogga)

Trevlig helg!



2010-04-03 @ 10:05:02
URL: http://johannas-mamma.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0