Ett litet kollage *Nysydd velourklänning*

Sydde denna lilla velour klänning till Melisa igår. Hon valde tyg, längd och halsmudd själv. Gissa om hon var nöjd efteråt. Detta är ett helt nytt Stoff & Stil tyg som även finns i rosa, med samma blommotiv.

Om jag ber att få ta bilder på henne ställer hon glatt upp, men då får man allt vara snabb med att trycka på kameran, För här går det undan, trots feber och väldigt mycket snuva i nosen. Så har denna lilla tjej fortfarande gott med energi.


Av detta tyg kan jag sy både tröja, byxa eller en tunika om man hellre vill det. Har gott om tyg :)
Hojta bara till här i kommentars fältet eller maila mig på  :  [email protected] .

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vilken fin fotomodell, verkar vara fullt spexande framför kameran :-)

2010-04-09 @ 15:27:21
URL: http://johannas-mamma.babyblogg.se
Postat av: ann-margreth

Hon är en riktig liten go pajas.......... Läcker färg på klänningen.

2010-04-09 @ 17:40:56

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0