Fun House

I måndags var jag och Melisa på Fun House. Ett lekland med bollar och studsmattor. Ett paradis för en liten tjej på 3 ½ år. Mindra kul var det när Melisas mamma begav sig uppför en trappa med kameran i handen. Såg inte en bjälke som var placerad lägre än min längd. Med blicken neråt slog jag i denna vadderade bjälke med full fart.

Himla tur att man inte föll baklänges en meter :O Ett blåmärke i pannan och en rodnad på högra ögonlocket. Men vilken tur att man hade balans :)

Min väninna var där med lilla Apolloina 2 ½ år och 2 månader gamla Leonidas. Vi hann prata om både det ena och det andra medan tjejerna busade runt. Svettiga och lite trötta fick tjejerna varsin glass att mumsa på.



Här kommer en liten tjejig scrapbild:) Längesedan jag tog mig tid till att scrappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0