Grattis min goa *lilla*tonåring

Idag för 13 år sedan föddes min minsta son. Jisses det har gått 13 år sedan man höll honom nyfödd i sin famn. Vi gick hemifrån kl. 05.00 och strax efter 06 var han född.

Ett *STORT* Grattis på din födelsedag önskar jag dig :))



Med sina insamlade födelsedags pengar köpte han den cykel som han spanat in ett tag. En Crusier, som han tyckte var himla skön att cykla på :)



Med sång och en bricka med blommor och lite presenter sjöng vi för honom. En gång per år får man äta frukost i sängen och det är på sin egen fördelsedag :D

Kommentarer
Postat av: ann-margreth

Vilken häftig cykel, men det är klart en häftig kille ska ha en cool cykel.Barnkläderna ser verkligen sköna ut snygga färger.

2010-04-05 @ 20:17:34
Postat av: Kraaam/Åsa

Grattis till killen - han ser supercool ut på cykeln :-)

2010-04-06 @ 10:09:41
URL: http://kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0