Grattis min stora tjej :))

Ett lite sent blogginlägg blir det idag. Min äldsta dotter Ayla fyller 19 år idag *HIPP HIPP HURRA*:D

                          

Kl. 18:14 den 7 april 1991, blev jag mamma för första gången, 1 månad innan jag fyllde 19 år och min man blev pappa, även han ganska ung. Men det gick bra :)

Jag jobbade natt och gick av mitt pass imorse, gick hem lite tidigare för att idag skulle hankatterna i familjen kastreras. Zion har varit extremt hanig och låter inte lilla Mandisa vara ifred.. Medan Ramses å andra sidan inte förstår alls vad det är Zion håller på med. Skall skriva mer om hur veterinär besöket gick senare under veckan.

Efter att katterna lämnats till Djursjukhuset, så lämnades Melisa på dagis. Jag och Ayla åt frukost tillsammans innan jag trött som en gnu, kröp ner under täcket.När jag vaknade var Melisa hemma??!!

De hade ringt från dagis o ch pratat med min äldsta dotter som även hon är förkyld och hostig. Melisa hade gråtit mycket på dagis och hade feber. Hon ville inte väcka mig så hon hade gett sig iväg och hämtat henne.
Ånej tänkte jag som ville få mina 3 natt pass den här veckan avklarade. Lönen denna månaden lär suga kotte *suck*.... Ringde jobb och berättade att det blir VAB igen. Imorgon blir det ett samtal till VC. Då har det gått en vecka sedan förra läkarbesöket.
Då var proverna bra, varken hög sänka eller ett positivt strep prov. Men hon är fortfarande rosslig och nu feber som låg ikväll på 39,4. För ett par veckor sedan hade hon över 40 graders feber .

Min dotter har startat upp en blogg idag, som kommer att hamna på min favorit länkar. Här kan ni läsa och se jättegulliga bilder på våra kaniner och få mer kunskap om kaniner, en del information som ni kanske inte visste om kaniner. Även om kaninhoppningen som våra kaniner deltar i.

Min kanin Odette skall få smått vilken dag som helst, bli först med att se gulliga bilder på dessa små.

Twinklyskaniners blogg

Snart dags att krypa ner under täcket. Melisa sover djupt just nu på mina knän:))


Kommentarer
Postat av: annah

Oj 19 år... sista tonåret :) det tyckte ja var STORT minns jag :)

stackars lilla melisa, hoppas hon blir bra snart!!

kram vännen

2010-04-08 @ 23:01:14
URL: http://glitterflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0