Nya kattbilder


Igår var vi hembjudna hemma hos mamma och bonuspappa, på en väldigt trevlig påskfrukost.
Trots förkylningar så var vi välkomna, de var inte rädda för vårt jobbiga virus :)

Ett bord dukat med massor av goda frallor, lax, köttbullar, ägg, sill och en massa annat gott på bordet.
Poppmätt efter den goda frukosten så tog jag kameran och fotograferade Def Leppard och lilla Mandisa som fick följa med på besöket:)















Sista bilden på min mamma och hennes lilla misse *Def Leppard*


Kommentarer
Postat av: ann-margreth

vilka fina bilder, dom är ju för goa.............

2010-04-03 @ 22:19:30
Postat av: Kristina

Underbara kattbilder, så söta.

2010-04-03 @ 22:20:52
URL: http://johannas-mamma.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0