Nysydda härliga barnkläder


Katarina, nu kommer bilder på lilla Philips kläder som jag hoppas når dig i början på denna vecka :)

Hoppas Philip kommer att trivas i dem. Dessa kläder går att beställa men jag har tyger i begränsad mängd.



Ett mysigt vår set, t-shirt med mjuka velour byxor i pirat modell.



2 par piratbyxor sydda i mysig och skön stjärnvelour med resår i midjan.



Randiga muddbyxor sydda i en vidare muddbyxa modell. Riktigt härlig velour:)
Alla mina tyger förtvättas, vilket betyder att kläderna jag syr inte krymper efter första eller andra tvätten osv....

Kommentarer
Postat av: Petra

Men vad fint!!!! Mys mys myskläder. Kommer du att få in lite nyare tyger fram mot sommaren? Vill ha nåt lite längre fram här.

Kram kram

O grattis till sonen!

2010-04-05 @ 19:51:27
URL: http://pepa77.wordpress.com
Postat av: katarina

JAAAAA, så underbart fina kläderna. WOW; det ska ju bli fint väder till helgen och värme, kommer passa honom perfekt. Längtar till paketet.

2010-04-05 @ 20:42:45
URL: http://ina73.blogspot.com
Postat av: Camilla Scott

Åh, vilket fint tyg! Var kan man hitta tyget till den gröna tröjan? :)

2013-08-08 @ 09:14:26

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0