Ånej den är slut !!!


Var så hungrig vid lunchtid idag och visste precis vad jag ville ha! Tog fram 2 av wasas delikatess linfrö från skafferiet, öppnade kylskåpet och letade frenetiskt efter min nya favorit tub.

ÅNEJ den är slut!!! Äldsta sonen har pressat ut det sista ur tuben......
Utan att säga till sin mamma som ÄLSKAR denna nya Kalle favorit. Bara att ge sig ut till affären imorrn för att köpa sig en ny tub.

Kanske man skall gömma den i kylskåpet så inte sonen hittar den nya tuben * hahahahaha* :D






Kommentarer
Postat av: katarina

HAHAHAHA, ja det där känner jag igen så väl

2010-02-11 @ 11:05:40
URL: http://ina73.blogspot.com
Postat av: Ann-Margreth

INte lönt att gömma han hittar den ändå finns inget säkert ställe.Tips köp fler tuber.......

Förresten tack för lite historia kring egypten bilderna.

2010-02-12 @ 03:40:51

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0