♥ Azlan bilder ♥


Nu har Azlan äntligen blivit accepterad av Ramses. Idag spelade de boll tillsammans och brottades. Inga fräsningar alls *skönt* :) Zion accepterade honom redan efter 2 dagar.

Igår kväll mös han i soffan så jag var såklart inte sen med att ta lite kattbilder. Jag eftersöker bilder från bloggvänner. Vill se lite fler kattinlägg/kattinfo och bilder :))

Hojta gärna till här i bloggen eller via Facebook så jag inte missar färska blogginlägg;)


Inte den sötaste bilden kanske på min lilla ♥ gosis ♥, men så här ser han ut när han gäspar :)


                                                      *Först en stor gäspning*




                                                 *Sedan sträcker man på sig*



                         *Vänder lite på huvudet för att se ifall något roligt händer*




Zion kräktes inatt, lite hår som skulle upp. Han är extremt nogrann och tvättar sig väldigt ofta. Använder ni kattgräs till katterna?

Kommentarer
Postat av: annah

Men vinnie, gööööör inte såhär mot mej! haha. han är ju så söt så jag döööör!!!

har en kissebild på tyson i min blogg nu när han slickar i sej grädde :) att du inte länkar till min blogg här som du gjort till andra? så kanske du kikar in lite oftare ;)



vi ger kattgräs ibland, mest sommartid.

2010-02-17 @ 15:27:31
URL: http://glitterflickan.blogg.se/
Postat av: Ann-Margreth

Trevligt att dom kommer överens,ja Azlan är ju också underbart go.........

2010-02-17 @ 17:58:24
Postat av: Petra

Sen jag började ha katterna ute så äter de gräs där. Men när jag hade innekatter så hade jag kattgräs. Bra grejer det. Äckligt med hårbollar. Tur en annan inte håller på så. ;-)

Söta bilder.

2010-02-18 @ 08:52:57
URL: http://pepa77.wordpress.com
Postat av: Kristina

Åh, jag är kär i lilla Azlan, han är ju för söt!!

2010-02-18 @ 15:51:18
URL: http://johannas-mamma.babyblogg.se
Postat av: Yasmine

hehe härliga bilder =) Finns inget mysigare än katter som njuter av tillvaron

2010-02-18 @ 18:16:58
URL: http://www.galenmama.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0