Dags att hämta *miiiiiin* Perser katt :)



Klockan tickar och snart kommer gubben hem. Vi sitter snart tillsammans i bilen för att köra 20 mil uppåtlands för att hämta min lilla Perser katt *smilar STORT* :D

Sedan bär det av 20 mil hemåt igen. Melisa skall följa med oss, så det gäller att packa en liten rolig väska så hon kan ha nått att leka med i bilen. Jag har köpt kanelgifflar och lite päron som vi kan tugga på. Tror nog vi stannar till vid nått matställe på vägen.

Jag har min iphone med och uppdaterar inne på Facebook under resans gång. Jag lovar att ta live bilder, för er som är intresserade. Någon som kan några bra namn som får en att tänka lite åt det röda hållet. Ett namn till min lilla kisse? Kom gärna med förslag :)
 
Jag har berättat för våra 2 andra katter, om att det skall komma en ny kompis hit. Att de skall vara snälla och inte fräsa för mycket åt honom. Men de bara tittade undrande på mig *hahaha* :D 

                           
                        Ser ni hur Zion funderar under mitt samtal med dem?! :)


          

 

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh vad spännande! Nu måste jag kika in på fb. :-)

Kram kram

2010-02-11 @ 18:52:28
URL: http://pepa77.wordpress.com
Postat av: Ann-Margreth

Jag tycker han ser ut att tänka,okay jag får väl testa hur han är men jag var här först.............

2010-02-12 @ 03:34:09
Postat av: Mikaela

åhhh han va ju verkligen vacker.. sån fiiiin kisse vill jag med ha.. vilka vackra blå ögon.. jag har inte ditt tålamod så fler perser lär det inte bli för mig men visst är dem vackra dem med.. och spec din röda fin perser..

2010-02-12 @ 10:28:10
URL: http://michayla.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag vill gärna veta ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Lämna gärna din bloggadress här, så jag kan kika in hos dig:

Vad kul att du vill lämna en liten kommentar:

Trackback
RSS 2.0